کد خطای یخچال هیمالیا

کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا

کد خطای F1 یخچال هیمالیا:

این خطا به سنسور اوپراتور فریزر مربوط است. خرابی و یا قطع بودن سنسور اوپراتور فریزر باید چک شود و همچنین مقدار مقاومت اهمی سنسور اواپراتور بررسی شود. ممکن است خرابی از مدار برد کنترلی دستگاه باشد. در صورتی که در انجام تعمیرات یخچال تجربه ندارید، دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

کد خطای F2 یخچال هیمالیا:

اشکال از سنسور کابین فریزر می باشد. مقدار مقاومت سنسور را بررسی کنید. در صورت لزوم و بنابر تشخیص تکنسین، سنسور را تعویض کنید. ممکن است مشکل بدلیل خرابی برد دستگاه باشد. در صورتی که در انجام تعمیرات یخچال سر رشته ندارید، بهتر است دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای F3 یخچال هیمالیا:

این ارور به سنسور اوپراتور یخچال مربوط است- مواردی که می بایست بررسی شوند، عبارتند از: خرابی سنسور اوپراتور، مقدار مقاومت سنسور، سیم های ارتباطی و خرابی مدار برد دستگاه.

کد خطای F4 یخچال هیمالیا:

این ارور به خطای سنسور کابین یخچال اشاره دارد. سنسور یخچال را بررسی نموده و مقاومت آن را اندازه گیری کنید. در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. همچنین احتمال خرابی برد دستگاه نیز وجود دارد.

کد خطای E1 یخچال هیمالیا:

این ارور به معنای خطای فن فریزر است. فن فریزر را چک کنید و اگر تشخیص داده شد که معیوب است، فن را تعویض کنید. ممکن است خرابی از برد باشد.

کد خطای E2 یخچال هیمالیا:

فن یخچال دچار ایراد شده است. مقاومت فن یخچال را بررسی کنید. احتمال دارد فن یخچال سوخته باشد. ممکن است خرابی از مدار برد الکترونیک دستگاه باشد. بهتر است یخچال را از پریز بیرون کشیده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطای E3 یخچال هیمالیا:

این کد خطا به معنای اشکال در فن کندانسور می باشد. فن کندانسور رابررسی و در صورت نیاز تعیض کنید.

کد خطای E6 یخچال هیمالیا:

گرمای بیش از حد و یا مشکل گازی دلیل بروز خطا هستند. ممکن است دمپر کانال هوا یخ زده باشد. موارد نامبرده را بررسی کنید. توصیه می شود با تعمیرکار مجرب تماس بگیرید.

کد خطای H1 یخچال هیمالیا:

در صورت بروز خطای حاضر، هیتر اوپراتور فریزر دچار مشکل شده است. هیتر اواپراتور فریزر و مقاومت آن را بررسی نمایید. در صورت تشخیص تکنسین، هیتر را تعویض کنید. ممکن است خرابی از برد دستگاه باشد.

کد خطای H2 یخچال هیمالیا:

مشکل از هیتر سینی فریزر است. بهتر است هیتر را تعویض نمایید. خرابی برد دستگاه را نیز مدنظر داشته باشید. در این حالت بدلیل فنی بودن تعمیر یخچال، بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا تماس بگیرید.

کد خطای H3 یخچال هیمالیا:

در صورت بروز این خطا، مشکل به هیتر اوپراتور یخچال مربوط می شود. مقاومت هیتر را چک کرده و در صورت نیاز تعویض کنید. برد دستگاه نیز ممکن است خراب باشد.

کد خطای H4 یخچال هیمالیا:

اشکال در هیتر سینی یخچال وجود دارد. تعویض هیتر را مدنظر داشته باشید. همچنین ممکن است خرابی از برد دستگاه باشد.

کد خطای C1 یخچال هیمالیا:

این ارور به خرابی کمپرسور اشاره دارد. سریعا دستگاه را از برق بکشید و سپس با تعمیرگاه تخصصی تعمیر یخچال هیمالیا تماس حاصل فرمایید.

کد خطای C2 یخچال هیمالیا:

دمای دستگاه مناسب نبوده و دلیل بروز خطاست.

کد خطای L2 یخچال هیمالیا:

سیستم روشنایی یخچال ایراد دارد.

کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل رویال ۶۶۶

کد خطا یا ارور E0:

اشکال از سیستم یخ ساز یخچال است. سیم های ارتباطی را چک کنید. ممکن است خرابی از برد دستگاه باشد.

کد خطا یا ارور E3:

این خطا به سنسور اوپراتور مربوط می شود. مقاومت سنسور اوپراتور را اندازه بگیرید. خرابی سنسور اوپراتور، مدار برد الکترونیک، المنت و ترموفیوز می توانند دلایل احتمالی بروز ارور باشند.

کد خطا یا ارور E8:

این پیغام خطا به مشکل سنسور محیطی دلالت دارد. خرابی سنسور محیط می تواند دلیل احتمالی بروز خطا باشد. مقدار مقاومت آن را چک کنید. ممکن است به دلیل خرابی ترموفیوز یا مدار برد الکترونیک دستگاه نیز باشد.

کد خطا یا ارور EE:

این ارور به دلایلی چون ناهنجاری در سنسور یخ ساز، خرابی سنسور و یا اتصال کوتاه، ممکن است روی دهد. تعویض سنسور به احتمال قوی مشکل را برطرف خواهد نمود.

کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل آاگ

کد خطا یا ارور F1:

خطای سنسور دمای فریزر در داخل کابین کمپرسور است. در این حالت، کمپرسور به مدت ۲۰ دقیقه روشن و سپس برای ۲۰ دقیقه خاموش می شود. توصیه می شود دستگاه را از پریز برق جدا کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

کد خطا یا ارور F2:

سنسور اوپراتور فریزر در این حالت مشکل دارد. خرابی و یا قطعی سنسور اوپراتور فریزر ممکن است دلیل خطا باشند. سنسور اوپراتور را به دقت بررسی کنید. همچنین مدار برد کنترل دستگاه نیز به بررسی احتیاج دارد.

کد خطا یا ارور F3:

سنسور اوپراتور اشکال دارد. مقدار مقاومت سنسور اوپراتور چک شود. در صورت نیاز، تعویض سنسور اوپراتور و یا تعویض یا تعمیر مدار برد الکترونیک دستگاه را انجام دهید.

کد خطا یا ارور F4:

این ارور حاکی از ایراد سنسور اوپراتور یخچال است. خرابی سنسور اوپراتور یخچال، ایراد سیم های ارتباطی، خرابی مدار برد دستگاه و… می توانند عامل بروز این کد خطا باشند.

کد خطا یا ارور F5:

به کمبود سرما اشاره دارد.

کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی ۵۳۰

ارور F1 یخچال فریزر هیمالیا:

خطای سنسور دمای فریزر. کمپرسور ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش است. – مقاومت سنسور و دمای فریزر را چک کنید.

ارور F2 یخچال فریزر هیمالیا:

این خطا زمانی ظاهر می شود که سنسور اوپراتور فریزر دارای ایراد باشد. خرابی و یا قطعی سنسور اوپراتور فریزر و همچنین خرابی مدار برد کنترلی دستگاه می توانند دلیل بروز خطا باشند.

ارور F3 یخچال فریزر هیمالیا:

ارور به خطای سنسور دمای یخچال اشاره می کند. سنسور در این حالت، ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش کار خواهد نمود. باید مقاومت سنسور را بررسی نمود و در صورت تشخیص تعویض کرد.

ارور F4 یخچال فریزر هیمالیا:

سنسور اوپراتور یخچال در این مواقع ایراد دارد. سنسور اوپراتور یخچال به کلی خراب شده و یا اشکال از سیم های ارتباطی است. ممکن است خرابی در مدار برد دستگاه باشد. دستگاه را از برق جدا کنید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارور F5 یخچال فریزر هیمالیا:

به معنای کمبود سرمایش می باشد.

ارور F8 یخچال فریزر هیمالیا:

این ارور به قطع بودن کابل فن یخچال و یا نچرخیدن صحیح فن اشاره می کند.