کد خطای یخچال امرسان

کد خطای CO یخچال فریزر امرسان:

این ارور مربوط به کمپرسور و یا فن دستگاه است. کمپرسور و فن را بررسی کنید. همچنین اتصالات آن ها را نیز بررسی کنید. ممکن است نیاز به تعویض فن یا کمپرسور باشد. همچنین احتمال دارد خرابی از برد الکترونیکی دستگاه باشد.

کد خطای DA یخچال فریزر امرسان:

این خطا به مشکل دمپر اشاره می کند. ممکن است دمپر یا اتصالات آن و یا هیتر دمپر ایراد داشته باشند. مقدار مقاومت هیتر دمپر را اندازه گیری کنید و در صورت تشخیص معیوب بودن آن، تعویض نمایید. ممکن است دمپر گیر کرده باشد و یا نیاز به تعویض داشته باشد. در انتها برد الکترونیکی را نیز بررسی نمایید.

کد خطای DS یا D5 یخچال فریزر امرسان:

این ارور به اشکال سنسور دیفراست اشاره دارد. مقادر مقاومت سنسور را چک کنید. اتصالات و سیم های ارتباطیث نیز چک شوند. ممکن است نیاز به تعویض سنسور دیفراست باشد. اگر هیچ یک از این موارد نبودند، برد دستگاه را چک کنید.

کد خطای CD یخچال فریزر امرسان:

این خطا در مدل های مختلف، متفاوت است. در برخی از مدلها به ایراد کمپرسور و فن دستگاه و اتصالات مربوط به این قطعات مربوط است. افت ولتاژ و ضعف در عملکرد کمپرسور از دلایل بروز خطا می باشند.
در برخی دیگر از مدلهای یخچال فریزرهای امرسان، خطای cd به اشکال دمپر یا فن مربوط می شود. معمولا هیتر دمپر و فن باید بررسی شوند. در صورت سالم بودن، ایراد از مدار برد دستگاه خواهد بود.

کد خطای LA یخچال فریزر امرسان:

ارور مربوطه به اشکال لامپ دستگاه و اجزاء و اتصالات مرتبط با لامپ یخچال اشاره می کند.

کد خطای HE یخچال فریزر امرسان:

بروز این خطا به اشکال در هیتر و المنت گرمایشی یخچال مربوط می گردد. افت ولتاژ و ضعف در عملکرد هیتر موجب بروز خطا می شوند. هیتر و سیم کشی های مربوطه را بررسی نمایید. در صورت سالم بودن، احتمالا برد دستگاه ایراد دارد.

کد خطای FA یخچال فریزر امرسان:

این پیغام خطا زمانی ظاهر می شود که ایرادی در فن و اجزای مربوطه باشد. سیم کشی ها و اتصالات فنه و خود آ« را بررسی نمایید. مقاومت فن را نیز اندازه گیری کنید. در صورت نیاز فن را تعویض کنید.

کد خطای RD یخچال فریزر امرسان:

نمایش ارور rd به خطای سوئیچ مگنت یا دمپر اشاره می کند. هر دو مورد را بررسی کرده و در صورت سالم بودن به سراغ برد الکترونیک دستگاه بروید. توصیه می شود برای اینکار با تعمیرکار یخچال امرسان تماس بگیرید.

کد خطای FC یخچال فریزر امرسان:

این ارور به سنسور داخلی فریزر مربوط است. ممکن است سنسور سوخته یا خراب شده باشد که می بایست تعویض گردد. ابتدا مقاومت سنسور را اندازه گیری کنید. همچنین سیم های ارتباطی و اتصالات را بررسی نمایید. در صورتی که تمامی موارد سالم بودند، ممکن است خرابی برد دستگاه دلیل بروز ارور باشد.