کد خطای یخچال الکترو استیل

ارورها یا خطاهای یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES27

خطا یا ارور E1 یخچال فریزر الکترواستیل

بروز خطای e1 به خرابی و یا قطعی سنسور یخچال اشاره دارد. ایراد سنسور یخچال می تواند ناشی از خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

خطا یا ارور E2 یخچال فریزر الکترواستیل

بروز این خطا به مشکل در سنسور فریزر مربوط است. ممکن است ایرادی در مدار برد کنترلی دستگاه موجب خراب شدن و یا قطعی سنسور دمایی فریزر شده باشد. لذا بازرسی و در صورت لزوم تعمیر یا تعویض برد دستگاه باید صورت پذیرد.

خطا یا ارور E3 یخچال فریزر الکترواستیل

در صورتی که این ارور بر روی صفحه نمایش ظاهر شده است، سنسور اواپراتور دستگاه دچار مشکل شده است. این مشکل می تواند بر اثر عوامل مختلفی باشد. ممکن است ایراد مدار برد دستگاه باشد، یا اینکه المنت دچار مشکل شده و نیز ممکن است ایراد از ترموفیوز دستگاه باشد که معیوب شده است.

خطا یا ارور E4 یخچال فریزر الکترواستیل

در صورت خرابی و یا ایراد در المنت، ترموفیوز و یا مدار برد الکترونیک دستگاه، کد خطای e4 بر روی نمایشگر پدیدار می شود که به مشکل سنسور محیط مربوط می گردد.

خطا یا ارور E5 یخچال فریزر الکترواستیل

ارور e5 در زمانی که سیستم تبرید دستگاه دچار مشکل شده باشد، ظاهر می گردد. این کد خطا می تواند به دلایل مختلفی مانند متوقف شدن کار کمپرسور، ایراد در المنت، معیوب بودن ترموفیوز، خرابی سنسور اواپراتور و یا مدار برد دستگاه به وجود بیاید.

خطا یا ارور E6 یخچال فریزر الکترواستیل

بروز ارور e6 نشان دهنده دمای بالاتر از ۱۵ درجه در داخل یخچال است. این مشکل می تواند مربوط به یخ زدن اواپراتور باشد. همچنین مشکل در گاز یا دمپر کانال هوا نیز می تواند دلیل بروز خطا باشد.

خطا یا ارور E7 یخچال فریزر الکترواستیل

خطای مربوطه به دمای سرمایش یخچال مربوط است. در این حالت دمای یخچال زیر ۴ درجه است که می تواند به دلیل ایراد دمپر و یا شکستگی کانال هوای یخچال باشد.

خطا یا ارور E8 یخچال فریزر الکترواستیل

در صورتی که ایرادی در برقراری ارتباط بین برد اصلی و برد صفحه نمایش وجود داشته باشد، این خطا یا ارور نمایش داده می شود.

خطا یا ارور E9 یخچال فریزر الکترواستیل

این ارور به مشکل در برفک زدایی اشاره دارد. دلیل بروز خطا می تواند اشکال در المنت دستگاه، خرابی سنسور اواپراتور و یا سوخته شدن ترموفیوز دستگاه باشد. همچنین احتمال دارد مدار برد ایراد داشته باشد، لذا بررسی آن ضروری است.

خطا یا ارور E10 یخچال فریزر الکترواستیل

کد خطای e10 بدلیل مشکل در فن اواپراتور نمایش داده می شود. این خطا می تواند بر اثر خرابی فن اواپراتور و یا عیب در خود اواپراتور و نبود سرما بوجود بیاید. بررسی مدار برد الکترونیک نیز می تواند به رفع مشکل کمک نماید.

خطا یا ارور E11 یخچال فریزر الکترواستیل

کد خطای مربوطه به اشکال فن کندانسور برمی گردد. بررسی فن کندانسور و نیز مدار برد دستگاه برای رفع مشکل الزامی است.

ارورها یا خطاهای یخچال های تک الکترواستیل مدل ESR24

خطا یا ارور E1 یخچال الکترواستیل

همانند مدل یخچال فریزر الکترواستیل، خطای e1 در یخچال تک الکترواستیل به خرابی و یا قطعی سنسور یخچال مربوط می گردد. سنسور دمایی یخچال و مدار برد دستگاه ممکن است ایراد داشته باشند.

خطا یا ارور E3 یخچال الکترواستیل

همانند مدل یخچال فریزر، این ارور در یخچال های تک الکترواستیل، به مشکل سنسور اواپراتور مربوط است. خرابی این سنسور و تعویض آن در صورت نیاز، یا خرابی و تعمیر مدار برد، المنت و ترموفیوز، می تواند منجر به رفع مشکل گردد.

خطا یا ارور E4 یخچال الکترواستیل

این ارور به ایراد سنسور محیط مربوط می گردد. المنت، ترموفیوز و مدار برد دستگاه باید بررسی شوند.

خطا یا ارور E5 یخچال الکترواستیل

این کد خطا به مشکل سیستم تبرید یخچال مرتبط است. احتمالاً المنت، ترموفیوز، سنسور اواپراتور یا مدار برد الکترونیک دستگاه دچار مشکل شده اند.

خطا یا ارور E9 یخچال الکترواستیل

اشکال در برفک زدایی وجود دارد. دلایل بروز خطا می تواند خرابی المنت، سوختن ترموفیوز، خرابی سنسور اواپراتور و یا ایراد مدار برد باشد.

خطا یا ارور ER یخچال الکترواستیل

ارور مربوطه به ایراد در مدار برد اصلی دستگاه اشاره دارد.

خطا یا ارور F0 یخچال الکترواستیل

خطای مربوطه به مشکل فن اواپراتور اشاره دارد. خرابی یا سوختگی فن، قطع شدن اتصالات و ایراد در مدار برد می توانند دلایل بروز این ارور باشند.

خطا یا ارور F1 یخچال الکترواستیل

این ارور به مشکل فن کندانسور مربوط است. خرابی فن، قطعی اتصالات و یا خرابی مدار برد از جمله دلایل بروز ارور مربوطه می باشند.

ارورها یا خطاهای فریزرهای تک الکترواستیل مدل ESF24

خطا یا ارور E2 فریزر الکترواستیل

همانند مدل یخچال فریزر الکترواستیل، خطای e2 در فریزر تک الکترواستیل به خرابی و یا قطعی سنسور فریزر مربوط می گردد. ممکن است المنت، ترموفیوز یا مدار برد دستگاه دچار مشکل شده باشند.

خطا یا ارور E4 فریزر الکترواستیل

این ارور به ایراد سنسور محیط مربوط است. احتمالا المنت، ترموفیوز و مدار برد دستگاه دارای ایراد هستند.

خطا یا ارور E5 فریزر الکترواستیل

نمایش این کد خطا به مشکل سیستم تبرید برمی گردد. تکنسین می بایست المنت، ترموفیوز، سنسور اواپراتور و مدار برد دستگاه را بررسی نماید.

خطا یا ارور E9 فریزر الکترواستیل

اشکال در برفک زدایی سیستم دلیل بروز این خطا می باشد. در این حالت ترموفیوز سوخته است، سنسور اواپراتور خراب شده و یا مدار برد دستگاه ایراد دارد.

خطا یا ارور ER فریزر الکترواستیل

این ارور به ایراد در مدار برد اصلی دستگاه اشاره دارد.

خطا یا ارور F0 فریزر الکترواستیل

این خطا مربوط به مشکل در فن اواپراتور است. خرابی یا سوختگی فن، قطع شدن اتصالات و ایراد در مدار برد می توانند دلایل بروز این ارور باشند.

خطا یا ارور F1 فریزر الکترواستیل

این ارور به مشکل فن کندانسور مربوط است. خرابی فن، قطعی اتصالات و یا خرابی مدار برد از جمله دلایل بروز این خطا هستند.