کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی کنوود

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی کنوود

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی کنوود در این مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است ،ارور ماشین ظرفشویی kenwood به چندین خطا تقسیم می گردد با فهم مناسب و درست اولیه از نوع خطا ارور ec در ارور ماشین ظرفشویی کنوود میتوان با سرعت و دقت و اطمینان بالاتری نسبت به تعمیر ماشین ظرفشویی دچار نقص و خرابی شده پرداخت.

 

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی کنوود

 

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی کنوود

کد خطا F5 :

علت ارور:علت این خطا از کافی نبودن آب داخل دستگاه می باشد – نکاتی را که باید چک نمایید – اطمینان حاصل کنید که شیر آب تا آخر باز باشد – ممکن است خرابی از مدار برد دستگاه باشد.

کد خطا F3 :

علت ارور:مشکل این خطا مربوط است به مسیر آب ورودی دستگاه – اطمینان حاصل کنید که شیر آب ورودی باز باشد – نکاتی که باید بررسی شوند – خرابی اکوا استاپ مقدار مقاومت چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک.

کد خطا F2 :

علت ارور:اشکال این خطا از خارج نشدن آب از ماشین ظرفشویی می باشد – نکاتی را که باید چک نمایید – لوله آب خروجی را بررسی نمایید که تا خوردگی نداشته باشد – ممکن است فیلترهای ظرفشویی مسسدود شده باشد – ظرفشویی خود را خاموش و روشن نمایید و برنامه ای که کنسل شده است را فعال نمایید در صورت تکرار شدن این خطا میتواند علت آن از سوختگی موتور تخلیه باشد – ممکن است خرابی از مدار برد اصلی دستگاه باشد.

کد خطا F8 :

علت ارور:خطا در گرم کننده آب دستگاه – خرابی هیتر (المنت) مقدار مقاومت هیتر چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک.

کد خطا FI :

علت ارور:این خطا از سرریز شدن آب است.

کد خطا FE :

علت ارور:خطای نقص در کارت الکترونیکی.

کد خطا F7 :

علت ارور:این مشکل خطا از بالا بودن دما می باشد (دمای درون ظرفشویی بالاست) – خرابی سنسور دما مقدار مقاومت سنسور چک شود – خرابی از مدار برد دستگاه می باشد.

کد خطا F9 :

علت ارور: خطای نقص در محل قرارگیری دستگاه می باشد.

کد خطا F6 :

علت ارور:این خطا مربوط می شود به سنسور گرمایی دستگاه – خرابی از سنسور دمای ظرفشویی می باشد مقدار اهم سنسور گرمایی بررسی شود در صورت لزوم تعویض شود – خرابی از مدار برد الکترونیک می باشد.